ຄໍາສໍາຄັນສະເພາະແມ່ນຖືກນໍາໃຊ້ເພື່ອຫຼີກເວັ້ນການສອບຖາມ cannibalization ສະຫຼຸບໂດຍຫຍໍ້, ມັນເປັນວິທີການທີ່ແຕກຕ່າງກັນ. ຂອງການໂຄສະນາປະທັບໃຈເພື່ອວ່າພວກເຂົາບໍ່ແຂ່ງຂັນກັນ. ຕົວຢ່າງຖ້າທ່ານ . ໃຫ້ການສອບຖາມຊື້ໂທລະສັບແລະຊື້ການສອບຖາມທໍາອິດແມ່ນທົ່ວໄປແລະຄວາມຖີ່ສູງ. ໃນຂະນະທີ່ການສອບຖາມທີສອງແມ່ນສະເພາະຫຼາຍ. ຂອງມັນ. ເປົ້າໝາຍ. ບົດບາດອັນໃດທີ່ຜູ້ຊົມສະແດງໃຫ້ເຫັນວ່າຄໍາຮ້ອງຂໍທີສອງແມ່ນຫນ້ອຍກວ່າ . ສະຫຼຸບຜະລິດຕະພັນໃຫ້ພວກເຮົາເຕືອນທ່ານວ່າເຄື່ອງໝາຍລົບຂັ້ນທຳອິດ? ກ່ອນອື່ນ ໝົດ, ມັນຫລີກລ້ຽ ລາຍຊື່ຜູ້ບໍລິຫານລະດັບ C ງການແຂ່ງຂັນພາຍໃນລະຫວ່າງການໂຄສະນາຂອງທ່ານເອງ, ຕົວຢ່າງ. ຖ້າຫາກທ່ານມີການສອບຖາມເຊັ່ນ: ຊື້ຄອມພິວເຕີແລະຊື້ຄອມພິວເຕີແລະອື່ນໆ, ພວກເຂົາເຈົ້າຈະແຂ່ງຂັນ. ກັບກັນແລະກັນເຮັດໃຫ້ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ຄລິກທີ່ສູງຂຶ້ນສິ່ງທີ່ເປັນບັນຫາພື້ນຖານຂ້າມຜ່ານໃນການໂຄສະນາສະພາບການ. ເພີ່ມຄວາມກ່ຽວຂ້ອງຂອງການໂຄສະນາ. ການຈັດອັນດັບໃຫມ່. ຄໍາສໍາຄັນຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານສາມາດສະແດງໂຄສະນາທີ່ກ່ຽວຂ້ອງທີ່ສຸດສໍາລັບແຕ່ລະຄໍາຖາມຄົ້ນຫາ.
ຄໍາຖາມຜູ້ຊ່ຽວຊານຂອງພວກເຮົາພ້ອມທີ່ຈະຕອບຕົວຢ່າງ. ຖ້າຜູ້ໃຊ້ຄົ້ນຫາຊື້ເກີບເກີບຜູ້ຍິງພວກເຂົາຈະເຫັນການສະເຫນີສະເພາະນັ້ນ. ແທນ. ຂອງການໂຄສະນາທົ່ວໄປສໍາລັບ sneakers ຫຼື sneakers ທັງຫມົດນີ້ເພີ່ມຂຶ້ນຢ່າງຫຼວງຫຼາຍຄວາມເປັນໄປໄດ້ຂອງ . ການແປງໂຄສະນາການເພີ່ມປະສິດທິພາບງົບປະມານຖ້າຕັ້ງໂທລະທັດຢ່າງຖືກຕ້ອງແລະຊື້ samsung ນິ້ວໃຜຜູ້ຫນຶ່ງ . ການຊອກຫາແບບຈໍາລອງສະເພາະຂອງໂທລະທັດຈະເຫັນໂຄສະນາທີ່ສອດຄ້ອງກັນກັບທີ່ແນ່ນອນ . ລາຄາ ແລະຄຸນສົມບັດສຳລັບໂທລະທັດທົ່ວໄປ.
|